FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT...!!!! );

Förlåt för dålig uppdatering men jag har vart i stallet med min mamma och ridit min ponny (;<3 , Hon gick fett bts, jag red ut och hon typ går ner i form av sig själv jag lovar (; , och ´ja min data dampar fortfarande så jag sak verkloigen tjata på mamma , men jag får inte förstöra kvällen för vi ska ha myskväll och hyra film och lite så (;<3 , sen så ska jag packa till mitt ridläger som börjar på söndag ch detta betyder att jag kommmer ha lite svårt att skriva i sex dagar );<3, men nu ska jag och min mammi åka ich hyra film (vi får se vad det blir..) :P<3 I <3 Mina läsare (;<3 i promes<3

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0