Kansek sista inlägget );

Det här kansek blir sista unlägget för idag om inte min hat data inte slutar :S<3 , men vi får hålla tummarna för att det går om ett tag okej?? (; , jaja det e inte så mkt åt saken men jag ska verkligen tjata så att min andra data blir lagad okej?? jag lovar har redan tjatat idag hahahah ¨så puss på er så länge (;<3 men jag ska nog hinna skriva några inlägg till , men det e tur att jag e så glad för att i morgon ska jag rida min ponny för typ 8 gången (; , ska bli fett skojj , så det var väll tur annars kanske jag hade slagit sönbder hela datan vid det här laget , ni vet temprament det fun kar inte på denna person om ni undrar varför jga skulle krasha bommat hela min data okej?? :P<3 , Jaa jag hoppas att om det här blir sista inlägget att det räker med det här lilla ); FÖRLÅT!!! men jag kan int egörs npågot åt saken ); men jag ska som sagt försklöa allt jag kna och tjata på min mammi om hon kan fixa någon som kan laga min lilla andra data i promes (stavning?):P ja jag säger väll´god natt om jag inte kan skriva mer sen så blir ni inte så besvikna (; , GOD NATT! );<3

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0