klippningen klar (;

Halojsan, har precis kommit hem från att jag har klippt meej äntligen!!!!, det kanske vart lite kort men det var bara bra :D<3, jag älskar min halv syrra för hon e jue fan den bästa frisören man kan ha, jag har aldrig haft någon betträ, plus att jag fick min klippning gratis som vissa andra inte får eller hur?, jaja jag e inne på mn facebook och ja lite allt möjligt typ :S<3 chattar ockå med lina :D<3 hon e fan bäst hahah<3, juste jag kansek har lite vårt med att ladda upp bilder ett tag vete fan varför men min kamera e sönder och ja min data vill typ inte ta emot bilderna :S, hel skummt asså :P, men snart får vi hoppas att min andra dator blir lagad dåe eller hur? för då kommer det komme bilder och jag vete fan vad det kommer komma, och så blir det minst typ 14 inlägg per dag det kan jag lova tror jag i alla fall :P<3♥


Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0