Saknat miig? (;

Hahaha, i know i know you have miss me (; , fel stavat? , typ ;P , jag kom precis hem feån stallet och har idag kommit hem från mitt ridläger, asså snacka om att det typ tar 50 dagar att berätta allt , men just idag så var jag på min första hopp tävling, tro det eller ej men jag kom placerad som 3 a (; , jag fick näst högsta stil poäng också (; , ahahhah lite ÄGDA va??? jupp tror nog det (;<3 , jag lovar att ladda upp bilder i morgon , jag red min häst idag också på 6 dagar, red med mina och hennes mamma , mina har köpt världens finaste träns (; , hennes ponny är ur sööt (;<3, GUD vad jag har saknat mina (; , och det är grymt skönt att träffa henne igen (;<3
I morgon komme som sagt bilder (;<3 , mdn kanske inte alla typ 500 då men några ska jag nog kunna bjuda på eller  vad tycker ni ? (;<3


Kommentarer
Postat av: mina

ägda? vafan snackar du om? hahah. varför skulle man bli ägd ina. jag tror att jag blivit placerad typ 30 ggr x')

2009-08-15 @ 22:26:13
URL: http://minatjeder.blogg.se/
Postat av: mina

Anda mimik yang setiap hari saya pergi dengan banyak hal!

2009-08-15 @ 22:26:18
URL: http://minatjeder.blogg.se/

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0