Tillbaka själv -.-

Hej , e inte på så direkt bra humör som ni kankse kommer märka , för jag sov hos mina och vi hade bestämmt att hon skulle sova hos meej , och så red jag henne s häst för då visste jag att jag skulle få sällsakap till bussen och hem , och sen helt plötsligt säger hon att hon inte fuck för sin mamma ;( , det kändes som att jag bara kastade bort min tid helt i onödan och allt blev bara helt konstigt :S<3 ,men nu ska jag försöka ladda upp lite bilder för jag har ätit och sak öta jordgubbar (; MUMS!!!<3


Kommentarer
Postat av: mina

vadå ina! jag hade fan erbkjudit mig att du skulle få rida min häst!! det var inet ens bestämt när jag fråga om du ville rida'! du ska fan vara glad inte sur!!!! otacksamt, ina :'(

2009-08-06 @ 22:28:01
URL: http://minatjeder.blogg.se/

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0