Blondi här kommer jag (:

Som ni nu vet så e jag nu blondin :D, det vart så bra det någonsin kan bli, det kunde inte bli betträ och jag e seriös, nu e det så också så att ikväll ska jag bort på middag till en tjej som jobbar åt typ en av sveriges rikaste kvinna :D anntonia någonting hette hon :D, det ska bli fett skojj för min mamma känner dom eftersom att dom har ståt i samma stall:D<3
Men så då kommer jag tyvärr inte kunna skriva mkt ikväll :'(

Mitt hår e blött så det e lite mörkt:P<3 fast snyggt e det jue så klart<3

Kommentarer
Postat av: cassie

haha najjs=)

du får ta en bild där man verkligen ser att du e blondiin!!! =D=D



kraaam

2009-07-28 @ 12:47:13
URL: http://casssies.blogg.se/
Postat av: Hälsogudinnan - din inspiration till ett hälsosamt liv!

Hej! Om du gillar min blogg, så kommentera i mitt senaste inlägg! Försöker få så många kommentarer som möjlig i ett inlägg! Kram Hälsogudinnan



Hälsogudinnan - din inspiration inom hälsa, välmående, nyttig kost, träning och skönhet!

2009-07-29 @ 17:31:17
URL: http://halsogudinnan.blogg.se/

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0