E med Mina och Natti =)<3

Heello alla fina sockerbananer =), just nu sitter jag och mina hemma hos natti och skriver ett inlgg var :D
Jaja.. jag och mina och natti har kvällen idag så vi ska typ till stallet vid 7-8 :D
Önska meej lycka till right?<3
Jag har inte så mycket att skriva men lova meej en sak...
Besök min blogg varje dag och jaa gör det bara : )<3
För ni är dom bästa läsare som finns =)<3
Men det vet ni väll redan? <3
Så vi ska typ ta och äta lite glass och ja lite allt möjligt :D
Jag älskar att blogga det har blivit som min drog Mohahaha
men det är ju fett bar jue och jag har fått 30 besökare på 1 och en halv dag :D
Fett bra för på min förra hade jag 3-4 stycken besökare på så här kort tid<3
Aja mý friends är lite otåliga satt dom vill inte att jag ska skriva ett så ''kort''
inlägg :P
Aja, jag hoppas att jag kanske får skriva ett inlägg ikväll också :D<3
Annars så drömm sött mina små sockerbananer :D<3

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0