Fina kommentarer

Nu e det så att jag har fått väldigt fina kommnetarer ;D, jag e super glad :D
För det e inte alla som får det jue eller hur??
Aja, men jag ska bara berätta att igår snacka jag med mina och natti
på msn, först säger natti typ att jag bara kör någon stil mot henne och det var ju hon som ringde mig
efter att vi vart med varandra i stallet som ni vet om ni läser tidigare inlägg :D
Och sen skrev hon till mig på msn det där och sen ba vi vill att du ska sluta köras den där stilen mot oss /natti & mina
Jag ba men mina jag har inte gjort deej något typ hon ba mendet var natti som skrev när jag var hos min pappa
på nere våningen :S
Jag ba okej men då tror ju typ jag att du e sur på mig och så eftersom att natti skrev / natti & mina
Då e det klart att jag tror att mina sitter brevid henne men i själva verket var hon nere med sin pappa :'(

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0