Gog morgonens

Nu ska jag och mina dra till stallet och fixa till min och hennes ponny och så klart våran kompis två hästar jag tar den ena och hon den andra -.-, jag e fett trött men  man måste ju hjälpas åt eller hur?<3, sen så tror jag att mina och jag drar till stan lite och kanske shoppar lite och fxar oss, sen ska jag kanske sova här igen så klart, det e så jävla skojj asså ni ska bara veta vilket sto hej vi har :P, men i alla fall så ska vi i alla fall aksnek dra ner med golfbilen, vi ska kanske köra den själva :D<3
Pussss I<3ÝOU


Kommentarer
Postat av: adina

åh, kan du spela golf:P?

2009-07-23 @ 12:13:18
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0