Jag är här :D

Såå lugna nu jag e tillbaka :D hahaha<3 jag kom precis från stallet :D
Det var inte så kul för det typ börja spö regna och jag fick hjälpa att ta in alla 1000000000
hästar :P men men..........
Och sen har vi vart och hämtat min bror s mobil i stan, jag älskar den men det e inte så konstigt<3
sen så kommer min snart hoppas ja :D<3
Jag har också fått nya kläder inte mkt men det var inte tänkt att jag skulle få något men se vad man kan få,
jag fick ett blått playboy linne :D skit snyggt i promes! sen fick jag ett par korta mjukis byxor vita med några saker på sidan
en D&G Byxa :P<3
Jag älskar dom kläderna så dom sitter jag med nu :P

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0