Landet!<3

Heeej alla söta och fina läsare, just nu sitter jag på landet med min kompis och hennes
bror och två systrara :D<3 och hennes två kusiner<3 Henne s kusin Alex var så snäll och
lånade ut sin dator :D<3 så att jag kunde skriva ett inlägg för jag kan typ inte skriva någon mer inlägg ikväll
för att vi kom typ hem sent -.-<3
Aja men på fredag ska vi typ ut med båten och tälta i två dagar om det blir bra väder så då kanske jag inte kommer hinna
slriva något till er :'(<3
Men jag har inte så mycket att skriva men men...<3
Juste jag kom på att jag bara vill säga att när min dator blir fixad så lovar jag er att alltid ska lägga upp bilder varje dag :D<3
I alla fall om jag bloggar men eftersom att jag bloggar varje dag förutom dom dagar jag inte kan så kommer det så klart
inga bilder men som sagt jag kan inte ladda upp bilder på ett tag och ni borde veta varför om ni inte vet det så
läs mina senaste inlägg :D<3
Älsakr er så mycket men det vet ni väll redan?? :P<3
Älskar er Bitches<3

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0