Sabine you are my angel<3

Så jävla bra asså jag co hsabine har blivit bästa vänner igen :D, jag älsakr henne och jag ska se till att hon läser detta inlägg för det är speciellt det är nämligen bara till henne så puss sabine you are my angel you know :P<3 love you more and more<3, det vet ju du redan hoppas jag :D, men jag försöker också få ronja med på tråden, men det e inte så lätt som det verkar:S<3 moahahah<3 men jag ska så envis som jag e du vet sabine :P<3♥

<3

Älskling alltid med deej varje dag det vet du gumman!<3livet ut hand i hand<3


Kommentarer
Postat av: sabine <33

Ina.. Jag älskaar dej otroligt mkt<33.. tänk så mkt vi gått igenom tsm om jag inte hade haft dej så hade jag inte varit samma människa som jag är idag :D så tack för att du alltid funnits där:D och jag veet att ibland när vi bråkar så e det bara kärlek ;) <3 när jag kommer hem nu på tisdag då ska vi va, med grabbarna muhahahahahah då jävlaar :D haha <33 puss darling :D

2009-08-07 @ 22:06:46

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0