Tv tittaren :P

Förlåt för att jag inte skrivit igen men jag tittar på film på jerry springer det e
frtt skojj för det handlar typ om asså det är i alla fall grymt bra :D<3
den går på tv4 100<3 så ni vet :D<3 puss asså jag älskar er läsare kommentera på :D<3
i morgon åker vi antagligen ut med båten så jag tror inte jag kan blogg eler jo ett till två till tre och m.m kanske jag
kan :D på morgonen<3 men vi ska sova där i två nätter så den andra dagen kommer ju inte vi åka hem
något i mellan så det är då jag absolut inte kommer kunna blogga :'(<3
Jag älskar ju att blogga<3
så typiskt men men det är kul att sova ute med båten också :d
Aja måste gå oxh se igen men jag skriver igen snart puss<3
:D

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0