Vaknat -.-

God morgon jag var tvungen att gå upp klockan 06:30 -.-
Så man kan säga att jag är en aning trött eller? :P
Ja ja men jag skyndade mig till datan så fort jag hade satt på meej kläder
och dagens outfit är:
Ett par svarta mjukis byxor vene hur mkt det kostta :-
Ett blått playboy linne 100:- men igentiligen 180:- :P
Och ja typ det och lite annat men skit it :D<3
Haha ja jag måste gå ut vid 07:15 -.-
Jag hade kunnat sova längre :D jag vill det också :D
Men kan ju inte om jag vill att min pigggggggggggga häst ska bli frisk :D
Så ni kommer nog se mig på tävlings banorna om ett långt tag :D
Men ni kommer så klart se mig där om ni rider :D<3
I<3YOU

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0