Vänner för livet....<3

Jaaag blir rätt ledsen för det känns jätte jobbigt för att jag inte blivit sams med mina
och natti så dom har typ fett kul ihop så sitter jag här och har så tråkigt det någonsin kan bli :'(
Och jag kan inte sms a till dom heller så det här blir det ända sättet :( så jag hoppas verkligen
att dom ser det här <3 dom har verkligen blivit mina bästa vänner och jag har faktiskt aldrig haft så bra vänner
förut om jag ska vara ärlig :( jag älskade dom så mkt som om dom var mina systrar<3 dom var så snälla
asså dom som inte har sånna kompisar har seriöst missat något men jag hoppas också att alla är sånna
kompisar<3 för kompisar är en viktig del i livet så var inte ett ego mot kompisar som jag vart ett par gånger :S
utan var snäll och misst inga kompisar bara lite tips...
Och jag hoppas verkligen att dom kan förlåta meej!<3:'(

vänner är som stjärnor du ser dom inte alltid  men du vet att dom finns där ändå<3

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0