mina tjeder <3

Min lilla mini , du är den ända vän jag tycker är rolig att vara med och du e snäll (; som vissa andra inte e :S<3, jaja, jag har ändå inte känt dig så länge ( ca 2 år) men ändå gillar jaaag dig sjukt mycket (; , det bara e något speciellt med dig som gör att man bara inte kan sluta vara med dig, vi har så sjukt många minnen tillsammans! jag kommer ihåg när jag red noffan och sen fick du movie och vi brukade rida ut tillsammans och både du och jag var lite osäkra för jag hade inte ridit noffan så länge och movie var alldeles ny! nu sover jag fan hos dig varje natt och vi har det så jävla bäst! alla sjuukt oseriösa bilder vi har tagit... hahahha! mina tjeder hoppas att du läser det här inlägget (;<3






Kommentarer
Postat av: natti

det är ju klart hon läser det hon sitter ju brevid

2009-08-05 @ 20:40:25
URL: http://nattidavis.blogg.se/

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0