inte mkt

Heeeej jag har inte så mkt att skriva men men jag har i alla fall ätit
mat, typ kyckling gryta med ris :D (inte så gott men) sen åt
jag en banan och så åt vi lite fika (morots kaka) :D (stavning?)
Jag blev också typ osams med natti och mina i alla fall natti!
För hon ba ringe mig och ba radera inte min kontakter jag ba har inte gjort det?
Hon ba jo du redarade felix, linus och robban s nummer jag ba men det e mina kompisar
och jag har ändå inte gett dig nummret eller redaerat dom så?
Och hon ba la på i örat på meej! jag tycker inte det e ok!
Det e omoget!
Men hon kanske e omogen!!!!!!!!!!!!
Men jag vet inte om mina också vart sur på meej men henne har jag inte gjort något men
jag har inte gjort natti något heller men hon reagerar väll för allt eller??

Kommentarer

Kommentera något gulligt nu:

Ditt gulliga namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg?:

Vad har du för gulligt på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0